Miten kilpailukyvyn parantamisesta saa jatkuvan prosessin?




Nyky-yhteiskunnassa ei riitä, että teet yksittäisiä toimenpiteitä kilpailukykysi parantamiseksi (esimerkiksi yksittäinen mainoskampanja uusien asiakkaiden saamiseksi). Sinun pitää tehdä kilpailukyvyn kehittämisestä JATKUVA PROSESSI

Tässä prosessissa on kolme päävaihetta.
  1. Tiedonkeruu: Kerää mahdollisimman paljon tietoa asiakkaistasi ja heidän tarpeistaan.
  2. Yrityksen kehittäminen: Kehitä yrityksesi toimintaa, pohjautuen nimenomaan asiakkaalta saatuun palautteeseen ja tietoon. Hyödynnä vahvuuksia, erotu kilpailijoista ja eliminoi heikkouksia.
  3. Parantuneen kilpailukyvyn mittaaminen: Muista mitata parantunut kilpailukykysi. Vain mittaamalla voit varmistaa, että todella olet saavuttanut parannuksen kilpailukyvyssä.
Eipä muuta tällä kertaa...


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

75-80% tuki yrityksen kasvuun ja uudistumiseen, myös toiminimille!

Laatu ratkaisee - Vihdin nuohouksen markkinat vapautuivat 1.1.2018

Pienyritysvetoinen Sote-uudistus etenee vauhdilla, hyödynsaajina iäkkäät ihmiset Hausjärven kunnassa